webshopkeszites.hu logo

« Vissza az Ötletekhez

Természetesen egy nagyon jó ötlettel kellene indulni. Szükség lesz egy termékre, amit a látogatóinknak kínálunk majd. Sokféle ilyen termék jöhet szóba: szolgáltatás, virtuális termék (például zeneletöltés) vagy valóságos árucikk. Ezzel fogunk kereskedni, megvesszük, kitesszük a webáruházba és a vásárló megvásárolja, majd végül átadjuk neki. Elmondva nagyon egyszerű, de sajnos ennyi nem elég a sikerhez.

04máj2012

Fájdalommentes ráncfelvarrás

Írta: Kirisits Józsi

Bizonyos időnként minden webshop elérkezik egy következő mérföldkőhöz, amikor a tartalmi és funkcionális újításokon túl a design felfrissítése válik szükségessé. A versenyképesség és eredményesség fenntartásához előbb-utóbb mindig meg kell lépni az átalakítást. A megújulást több körülmény kényszerítheti ki, például a megváltozott felhasználói igények, az új divat, de akkor is emellett dönthet, ha a webshop fejlődése stagnál. Talán egy új ruha meglöki a szekeret.

loader

Nincs további bejegyzés!