webshopkeszites.hu logo

« Vissza az Ötletekhez

05nov2013

Mit jelent a Google-nél a 'témaszó'?

Írta: cheerke
Rengeteg tényező létezik, amit a Google és egyéb keresőprogramok felmérnek, amikor sorrendbe állítják a tartalmakat. Többek között: külső hivatkozás, kulcsszavak, társadalmi jelzések és a kor is.
Azonban van egy olyan tényező, amely felett gyakran elsiklunk a minőségi tartalom megfogalmazásánál – ez pedig a témaszó.
29ápr2012

Mivel javíthatod a helyezésed a keresőkben?

Írta: Kirisits Józsi

A webshopok kereső optimalizálása nehezebb, mint egy blogé vagy egyéb, főként szöveges tartalmú oldalaké. A sokfajta termék miatt nehéz például egy-két kulcsszó köré csoportosítani a tartalmat. Ráadásul nem is a főoldal a legfontosabb oldal, hanem maga a terméklapok.

Pár tippet gyűjtöttünk össze, amivel javítható a webshop helyezése a keresőkben. A jobb helyezés több látogatót hoz, ráadásul ingyenesen. A releváns és jó minőségű tartalom pedig nagyobb konverzióval kecsegtet. Nem (mindig) nagy fáradtság megtenni a következő lépéseket.

loader

Nincs további bejegyzés!