webshopkeszites.hu logo

« Vissza az Ötletekhez

Mutatós oldalt tervezünk webáruházunknak. Fantasztikus termékekkel rakjuk tele, amelyek vonzó környezetben csábítanak vásárlásra. Sok időt, erőfeszítést és pénzt költünk digitális marketingre és reklámozásra, hogy felkeltsük látogatóink érdeklődését. Végül gondos előkészítésünket siker koronázza – jönnek is a vásárlók, kiválasztják a kívánt termékeket, belerakják kosarukba.
Aztán megszakítják a vásárlást és elhagyják az oldalt.

Manapság az internetes levelesládák egyre zsúfoltabbak, és ahogy a kommunikációs csatornák száma is ugrásszerűen nő, mindinkább nagyobb jelentőséggel bír a személyes kapcsolatfelvétel, a mobil optimalizáció és a felhasználói élmény maximalizálása az online értékesítő számára, ha minden egyes ügyfelet helytálló üzenettel és tartalommal szeretne megcélozni. 

01márc2013

2013-as trendek az e-kereskedelemben

Írta: cheerke

2012 remek év volt az e-kereskedelem számára mind a fogyasztók, mind az eladók oldaláról és úgy fest, hogy a 2013-as év még jobb lesz. A 2012-ben még csak óvatosan vásárló fogyasztók egyre többet vásároltak online, mivel a jobban optimalizált és az egyre inkább személyre szabott oldalak valódi élményt nyújtottak számukra. A kereskedők, akik egykor megérzésektől és találgatásoktól függtek, most olyan webshopokat hoznak létre, amelyek intelligensen igazodnak a felhasználók viselkedéséhez.

Nézzük át a várható trendeket!

loader

Nincs további bejegyzés!