Manapság az internetes levelesládák egyre zsúfoltabbak, és ahogy a kommunikációs csatornák száma is ugrásszerűen nő, mindinkább nagyobb jelentőséggel bír a személyes kapcsolatfelvétel, a mobil optimalizáció és a felhasználói élmény maximalizálása az online értékesítő számára, ha minden egyes ügyfelet helytálló üzenettel és tartalommal szeretne megcélozni.
2012 remek év volt az e-kereskedelem számára mind a fogyasztók, mind az eladók oldaláról és úgy fest, hogy a 2013-as év még jobb lesz. A 2012-ben még csak óvatosan vásárló fogyasztók egyre többet vásároltak online, mivel a jobban optimalizált és az egyre inkább személyre szabott oldalak valódi élményt nyújtottak számukra. A kereskedők, akik egykor megérzésektől és találgatásoktól függtek, most olyan webshopokat hoznak létre, amelyek intelligensen igazodnak a felhasználók viselkedéséhez.
Nézzük át a várható trendeket!
Keresés:
Címkefelhő
általános szerződési feltételek, bejelentési kötelezettség, chat, cookie, email marketing, fogyasztóvédelem, gyik, impresszum, logisztika, számlázás, új webshop, webáruház promóció, webáruház seo, webáruház szövegírás, webáruház üzemeltetés, webshop bizalomépítés, webshop indítása, webshop jogi anyagok, webshop keresőoptimalizás, webshop marketing, webshopkészítés